Livrare

Cine va livra produsele comandate? 

Pentru a mulțumi cât mai mulți clienți și pentru a le oferi șansa să intre în posesia produselor noastre, livrarea se face prin diverse modalități:

COMUNITATEA EUROPEANĂ

Pentru livrarea comezilor în ţările Uniunii Europene utilizăm serviciile DPD. Timpul mediu de livrare al unui produs este de 3 zile lucratoare în funcţie de disponibilitatea produsului.

PENTRU COMENZILE CU LIVRARE IN CLUJ NAPOCA (0 LEI)

Pentru livrarea comenzilor in municipiul Cluj-Napoca,  www.bionaturalis.ro utilizează servicii de curierat la ușă. Durata medie  este de 24 h, Intervalul orar de livrare: 09 – 17, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru in aceasta situatie sunt 0 lei.

 PENTRU COMENZILE CU LIVRARE IN ROMÂNIA

Pentru livrarea comenzilor, www.bionaturalis.ro utilizează servicii de curierat la ușă prin curierat rapid. În funcţie de zona de livrare, durata medie şi costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

-          Durata de livrare al comenzilor plasate online este între 1-2 zile lucrătoare* pentru modalitatea de livrare în Pachetomatele Poșta Panduri

-          Durata de livrare al comenzilor plasate online este între 1-3 zile lucrătoare* pentru modalitatea de livrare cu livrare la ușă prin curierat rapid. 

Cât mă costă expedierea? 

Costul de expediere al oricărui produs prezent pe www.bionaturalis.ro, este:

•  GRATIS in Cluj-Napoca;

•   Lei (TVA inclus) prin Pachetomatele Poșta Panduri;

•  Lei (TVA inclus) prin Curier rapid

Când se procesează comenzile? 

Comenzile înregistrate pe www.bionaturalis.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 17.00. 
Comenzile primite în intervalul Vineri ora 17:00 până Luni ora 08:00, precum și în zilele de Sărbători Legale vor fi verificate și trimise după acest interval. 

 Când se trimit comenzile? 

Comenzile vor fi expediate către clienți numai după ce au fost confirmate telefonic de către un operator CAL CENTER  BIONATURALIS.
Comenzile efectuate de Luni până Vineri până la ora 13:00 vor fi trimise prin curier în aceeași zi. 
Comenzile efectuate de Luni până Vineri după ora 13.00 vor fi trimise prin curier în următoarea zi lucrătoare. 

În cât timp ajunge comanda de la confirmarea comenzii? 

Termenul de livrare poate varia în funcție de locația dumneavoastră: 
24h  – 48 h pentru clienții aflați în zonele urbane 
48 h – 72 h pentru clienții din zonele rurale 

Veți fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul când se va livra coletul. 

Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda? 

În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda. 

Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea? 

Daca nu ați primit comanda vă rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon 0733073307 sau prin e-mail la comenzi@bionaturalis.ro. 

Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului? 

În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe. 

Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac? 

Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. 
Trebuie să ne notificați prin email comenzi@bionaturalis.ro sau la numărul de telefon 0733073307, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Când și cum primesc factura fiscală? 

Factura fiscala se livreaza odata cu produsele, in colet. 

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac? 

În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0733073307